Zoom!

Els més grans de l’escola hem anat a l’Auditori de Barcelona a escoltar el concert ZOOM!

El coreògraf Cesc Gelabert desafia la tècnica intrumental i la imaginació dels alevins de la JONC (Jove Orquestra Nacional de Catalunya), joves d’entre 14 a 18 anys. Hem escoltat músiques de Britten, Stravinsky, Toldrà, Beethoven i Rameau amb una presentació escènica plena de moviments, un zoom sobre els músics i les seves emocions.

Manel Valdivieso és el director musical de la JONC, responsable de preparar els joves músics, juntament amb el Quartet Dalia.

Curiosament, ni el director ni el coreògraf han tingut presència dalt de l’escenari. Els músics han interpretat tot el concert de memòria. Tot un repte!

Un concert ben especial i ple de detalls subtils.