Minerals participem al Maria Canals

La classe Minerals hem tingut l’oportunitat d’anar a un concert del Concurs Maria Canals al Petit Palau.

Aquests dies, Barcelona s’ha omplert de pianos de cua que molta gent els fa sonar pels carrers de Barcelona.

El cas és que aquests dies se celebra el 65 concurs internacional de piano Maria Canals que ha aplegat a 87 pianistes de 33 nacionalitats. És un concurs internacional molt important.

Nosaltres hem tingut la sort de poder escoltar la Diana Chubak, una pianista d’Ucraïna de 23 anys que ens ha ofert algunes de les peces de piano que ha presentat a concurs.

En Daniel Guasch Farré de la nostra classe també ens ha ofert una de les cançons que està treballant al piano. Ha estat molt emocionant escoltar-lo!  Ho ha fet molt bé!