L’ambient de festa i de castanyada

L’escola es prepara per la festa de la castanyada amb mil i un treballs, a vegades imperceptibles.

N’hem recollit alguns detalls:

El rebedor de l’escola està ple de carabasses i llibres que recullen la tradició i son reclam de mirades, lectures i comentaris.

Durant la setmana, cada classe baixa al menjador a fer panellets. S’organitzen torns i sobretot nens i  nenes grans que ajuden a petits en la seva elaboració.

Aquests dies, les cuineres tenen feina a coure!

També s’elaboren diferents tipus d’embolcalls, alguns molt artístics, per emportar-se  a casa una mostra dels panellets fets.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *