Hem transformat la via pública en un espai verd

Aquest matí, hem arribat a l’escola i hem trobat la instal·lació que pares i mares de l’Orlandai han preparat perquè hi puguèssim plantar flors.

A mesura que anàvem entrant a l’escola, l’espectació i la il·lusió de veure com els palets s’omplien de flors era immensa!

Després, les classes de grans hem baixat al carrer a pintar al natural aquella petita meravella. Alguns pares i mares encara hi treballaven…

Hem gaudit d’una jornada educativa i reivindicativa. Amb aquest petit gest, hem aconseguit una escola més verda i saludable.

Ara, aquests palets verds estan penjats a la reixa del pati de l’escola. Caldrà tenir-ne cura!

La vivència d’aquesta jornada ha estat ben especial. La recordarem !