Ha arribat la Sirena Carnestoltes

Fa una pila de dies que la classe de Lleons de 6è estem preparant la setmana de Carnaval.

Ja portem temps imaginant com arribarà la protagonista de la setmana més esbojarrada de l’any.

Hem amagat molt bé el secret i el dilluns a la tarda vam sortir amb la intenció de presentar la Sirena, protagonista del nostre Carnestoltes, però tenia un greu problema:

La Sireneta, estava embolcallada amb plàstics que no la deixaven sortir del mar per quedar-se entre nosaltres.

Entre tota l’escola van treballar, ballar i ajudar per alliberar-la. Així s’ha pogut quedar, sana i estàlvia, entre nosaltres.

Cada dia, la Sirena ens ha manat fer accions diferents que ens han agradat molt. La que potser ens ha divertit més ha estat aquest dijous: hem anat a l’escola amb pijama i llanterna, però no us penseu que la cosa ha quedat així…  La classe de Lleons ha tapat portes i finestres per tal que no hi entrés llum, de manera que hem treballat bona part del dia amb les llanternes que havíem portat de casa.

Ben original!

Bon Carnaval!!!!