Festa de cloenda de les Escoles +Sostenibles

Aquest dijous 6 de juny, un grup de 6 nens i nenes en representació de l’escola, hem anat al Parc Joan Brossa de Montjuïc a celebrar la cloenda de les Esoles +Sostenibles.

Ha estat un mati ple de descobertes de l’entorn i d’obervacio de la natura.

Ens han encantat totes les activitats que ens han preparat.

La primera era: Repensem la ciutat on volem viure. Ens han fet reflexionar sobre la ciutat i les cases on vivim; despres hem construit la nostra ciutat ideal en grup.

Han sortit idees fantástiques!

El segon joc era el del senglar. Erem un grup d’uns 20 que hem pensat quines necessitats tenen els animals que viuen al nostre entorn: aigua, menjar i lloc on dormir.

En el joc pel bosc, hem deduit com la quantitat de senglars que hi ha a la ciutat poden canviar depenent si els seves necessitats estan o no cobertes. Quan els humans intervenim, pot ser que els animals desapareguin perqué no poden satisfer les seves necessitats. Fins i tot n’hem fet una gráfica.

Mentre anavem pel parc, ompliem unes fitxes especials de descoberta d’ocells, papallones, arbres, flors…  Ens hem fet bastant experts!

Finalment, totes les escoles participants hem anat a un espai gran, on de manera ludica, hem deduit quines son les transformacions que fem amb els nostres actes sostenibles a les escoles durant tots aquests anys.

Ha estat un mati ple de jocs i aprenentatges!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *