Encants de tardor a rebossar

El proper divendres 15 de novembre hi haurà Encants de tardor a l’Orlandai.

Què suposen? Com s’organitzen? Hi ha molta roba i joguines? Qui fa la feina? Perquè fem Encants?…

De moment sabem que en aquesta ocasió, hi ha molta feina prèvia, perquè hi ha moltes famílies que han fet endreça i han portat bosses plenes de roba per compartir.

Fa dies, un equip de mares i algun pare anticipen una jornada que sembla serà un èxit perquè hi ha molt material per reciclar i vendre.
Són persones que han d’organitzar i seleccionar moltes bosses de roba i joguines… Un equipàs generòs que ens regala el seu temps perquè tot resulti fàcil i estigui ben presentat el divendres 15 al Poliesportiu de l’escola.

Si us va bé i hi voleu col·laborar, podeu apuntar-vos-hi! Hi ha feina per a tothom!

Gràcies per endavant.  Esperem que la feinada que esteu portant a terme sigui un èxit i que es puguin recollir força dinerons que com sempre, seran per la compra de material escolar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *