Els gegants al Delta: un REGAL inoblidable

Aquest cap de setmana, més de 325 persones hem acompanyat els gegants, Caterina i Quimet, al Delta de l’Ebre per celebrar els 30 anys de la Setmana Esportiva de l’Orlandai.

No oblidarem aquesta celebració, com tampoc la pujada amb els gegants al Puigsacalm (2014) o l’anada a la neu de la Cerdanya (2009).

Què els farem fer als nostres gegants quan celebrem 40 anys?
Potser que hi anem pensant!!!

De moment, us mostrem algunes de les imatges captades durant aquests dos dies i algunes de les frases més repetides:

Monitors /res sou únics, genials, GRANS!!  És realment inaudit el que hem viscut aquest cap de setmana! No tinc paraules ….  Això només es pot arribar a fer perquè aquí hi ha molt AMOR!

Orgull d’Escola, de monis, de famílies, d’alumnes i exalumnes…
Si li sumes les estades esportives, les 24 hores i el bon fer de l’esport al llarg de tants cursos…. És tanta la bona feina que heu fet al llarg d’aquests 30 anys!

Moltes gràcies monitor@s per fer possible que l’amor a l’Orlandai es vagi expandint i creixent.
Ho feu possible amb el vostre esforç, generositat, empatia i treball en equip!
Afegiu un plus de qualitat al Projecte Educatiu de l’Escola i sou un referent molt positiu per alumnes, exalumnes, famílies… i també per mestres.

Gràcies per fer feliços a tants nens i nenes i joves i mares i pares… deixem-ho dir també, als que amb els anys ja som àvies i avis. Una felicitat que s’encomana!!!

A mi m’està passant que em van venint flaixos del cap de setmana tota l’estona… Sensació de pedalar en el paisatge del Delta, la posta de sol, conduir el gegants en bicicleta, les famílies totes felices, el bon rotllo de tothom, els dinars compartits, la cara de felicitat dels entrenadors, la nit estrellada ballant el ball del fanalet i fent el “xuxuà”, la passejada amb barca pel verd dels arrossars i el blau del mar, la pujada amb caiac per l’Ebre…

Ens veiem al ball del fanalet d’aquest proper divendres 7 de juny.
Quants bons records també d’aquestes nits del ball del fanalet:
quants carnets de ball, quantes danses d’arreu del món compartides, quantes nen@s que es posen guapes per ballar, quantes palmeres, quantes generacions, quantes cares de felicitat!

Moltísimes gràcies!!!