Els Coets a la Garrotxa

Els nens i nenes de la classe de Coets, hem anat de colònies a Olot per estudiar els volcans i passar-nos-ho molt bé.

Vam estar tota la setmana en un alberg que es diu Torre Malagrida, allà hi fèiem gairebé tots els àpats i hi dormíem. El primer dia el vam passar al Puigsacalm, allà vam esmorzar en una esplanada on hi havia una font que és molt famosa a Olot. Quan vam arribar al cim, vam escriure una nota i la vam deixar en una bústia que hi havia allà. A la nota hi posava:

ELS COETS HEM CAMINAT I AL CIM HEM ARRIBAT, VISCA L’ORLANDAI!!!

Al cim ens van donar coca amb xocolata, estava molt bona! Vam començar la baixada del cim i vam parar a dinar a una esplanada. Quan vam baixar el Puigsacalm estàvem molt cansats i cansades, sort que l’autocar ens esperava per instal·lar-nos a l’alberg.

Vam visitar dos volcans, el Croscat i el Montsacopa, i en els dos vam entrar al cràter. El dijous vam anar a dinar a un restaurant que es diu Can Xel; de primer plat hi havia macarrons amb tomàquet i carn picada, de segon plat va haver-hi botifarra amb patates fregides i de postres hi havia gelat de xocolata i vainilla. Tot estava molt bo!

I si voleu saber-ne més…

LLEGIU EL DIARI DE LES NOSTRES COLÒNIES!!!