Concert de Santa Cecília

Santa Cecília vol dir: CONCERT,  espai de trobada per escoltar plegats Música!

Aquest any, ens ha acompanyat amb la seva veu i guitarra en Santi Eizaguirre, pare d’en Bernat (classe de Fades) i en Maiol (classe de Money).

En Santi, va ser de la Classe Isards, just els anys 1983 – 1994. Sempre li ha agradat la música; fins i tot va participar en un grup musical Cheb Balowski.

Vam cantar plegats Junts som invencibles i Qualsevol nit pot sortir el sol; també vam escoltar algunes melodies creades per ell.

Ens va explicar com és la vida dels cantantautors, com es composa una melodia, el fet d’escriure-la i cantar-la.

Malgrat les distàncies, vam participar d’un matí musical que recordarem!

Volem agrair la col·laboració del pare Xavier Ferrer, sempre ens dona suport en els aparells de so!