Muntant seients per a la biblioteca

Aquest diumenge hem pogut reviure a l’Escola una jornada de treball del projecte “Acomodem la Biblioteca”. L’objectiu d’avui era finalitzar el muntatge de sis seients a partir de palets que vam polir en una jornada prèvia i hem complert el repte!
Ha estat molt bonic compartir el matí amb les mestres i les famílies que hi han acudit. Molt bonic veure cares noves, cares sense mascaretes, cares amb entusiasme i molta empenta! Bonic compartir el cafè de primera hora, els riures, la complicitat durant el procés quan algun punt es complica i molt bonica també la satisfacció per la feina ben acabada.

Ens ha visitat una estudiant de l’IES Les Corts que està fent un treball sobre arquitectura i mobiliari escolar i s’ha interessat pel nostre projecte. Ha pogut parlar amb famílies i mestres, visitar la Biblioteca i fer-se una idea d’on aniran els seients i tant s’ha implicat que fins i tot ha ajudat a cargolar algunes frontisses!

I encara ens ha quedat energia perquè Forats adaptés dos prestatges a un dels espais de l’entrada, mentre Biblioteca feia volar els globus de la Cartellera.

Un cop més una jornada de treball col·laboratiu d’aquesta Comunitat que creix i es cuida. Moltes gràcies Orlandai!

Comissió Forats + Biblioteca