La gestió de les pèrdues en els infants.

El dimecres 9 de març va tenir lloc la xerrada “La gestió de les pèrdues en els infants” organitzada per la Comissió Comunitat i Cures de l’AFA Orlandai. La xerrada es va oferir en format híbrid i en total hi van assistir unes 40 persones entre famílies de l’escola i famílies d’altres Afes del barri. Va ser un privilegi poder escoltar a Ricard Díaz Mallofré que ens va agafar de la mà i va compartir amb nosaltres,  de forma tranquil.la, respectuosa i reconfortant com podem acompanyar els nostres infants (i nosaltres mateixos també) en la gestió de les pèrdues. Moltes gràcies, Ricard!