CANTÀNIA. Una experiència inoblidable

Aquest curs hem tingut la sort de participar en el projecte Cantània que organitza L’Auditori de Barcelona i permet gaudir d’un concert col·lectiu on participen milers de nenes i nens de tot Catalunya. “Les portes del món” dona títol a la cantata d’enguany, que gira al voltant d’un viatge imaginari ple de sorpreses i emocions. Ens ha encantat l’experiència. I així us l’expliquen algunes i alguns alumnes de cicle superior.

Àlex Ribas Torres, 5è

“El projecte Cantània ha sigut una experiència fantàstica que mai hauria imaginat. Des del principi tenia moltes ganes d’anar i l’he treballat molt i amb moltes ganes per aconseguir que aquella experiència es fes realitat. Les cançons les trobo precioses i el tema de la cantata també. Em vaig esforçar molt i el resultat ha valgut la pena.”

Daniel Santos Gómez, 6è

Jo al principi no estava segur de mi mateix però quan hem començat a cantar m’he sentit més segur i tranquil i m’ha agradat molt. També em donava vergonya perquè va vindre més gent  de la que m’imaginava i això em va donar molts nervis. Quan va acabar el concert em vaig posar una mica trist.”

Íker Díaz Ollé, 6è

“La meva experiència ha estat una mica rara perquè al principi  no m’entusiasmava molt el fet d’anar a una cantata a Barna. Després d’uns dies em començava a avorrir aquell tema i no volia cantar ni fer els gestos. Fins fa poc quan vam fer el concert al CRR de Castellví i llavors em va començar a agradar la cantata i el dia de l’espectacle anava molt entusiasmat i també em vaig emocionar.  I aquesta és la meva experiència.”

Alma Reig Aguilar, 6è

“Aquesta experiència a Cantània ha sigut molt bonica, inoblidable i sobretot una experiència única, té molt d’esforç i valor. Has d’aprendre’t totes les cançons de pe a pa, m’ha encantat tot: les cançons i la coreografia. Jo en el moment d’actuar em vaig adonar de tot l’esforç que havia fet; era molt xuli i no volia acabar el projecte Cantània.”

Avril Becerra Olmo, 6è

“Jo m’ho vaig passar molt bé. Quan vam començar a cantar em va sorprendre molt el soroll que feiem tots alhora. No m’imaginava la Sara i en Daniel així. Quedava molt bonic quan tots anaven coordinats en els gestos. Jo em pensava que hi havia sorolls fets amb l’ordinador però no, estaven fets amb instruments de veritat. El que més em va sorprendre va ser com aplaudien per segona vegada. El terra tremolava!! Em fa una mica de llàstima no tornar a fer la Cantània o practicar-la.”

Laia Nieto Garcia, 6è

“La meva experiència Cantània ha estat molt xuli; allà em vaig sentir molt nerviosa però quan ja vaig cantar algunes cançons se’m van anar els nervis. No m’imaginava l’Auditori de Barna tan gran, la Sara i el Daniel tampoc me’ls esperava així. Conclusió: que m’ha encantat, encara que em dona pena deixar de cantar aquestes cançons tan boniques.”

Berta Ollé Raventós, 5è

La meva experiència  ha sigut inoblidable ja que l’esforç, l’orgull i les ganes de fer-ho molt bé han valgut la pena i han servit. A l’igual que els altres companys i companyes em fa pena no tornar-ho a fer, per això em quedo amb l’experiència.”

Rita Mellado Arqué, 5è

“Quan ja ens sabíem totes les cançons se’m feia una mica avorrit però després, quan quedaven pocs dies per anar a l’Auditori, estava súper nerviosa. Em va anar molt bé el truc de la Míriam de moure el dit del peu.”

Dahna Miró Heredia, 5è

“A mi quan em van explicar que era l’Auditori em vaig emocionar molt perquè jo no m’esperava tot això. Però poc a poc vaig aprendre i m’he esforçat molt. He pogut fer allò que tan desitjava i sempre se’m quedarà al cap Cantània.”

Roger Marquès Querol, 6è

“Quan vaig saber que un amic d’una altra escola també anava i que TV3 havia anat a filmar em vaig entusiasmar més. Finalment em vaig veure amb el meu amic. Al concert jo estava molt nerviós perquè hi havia 800 persones cantant i estaven els meus pares i molta gent.”

Sira de Miguel Diéguez, 6è

“La meva experiència Cantània ha sigut molt enriquidora perquè tantes persones juntes i unides només per una cosa ha sigut bonic.”

Aitor Forte Sánchez, 6è

“Jo recomano molt aquesta experiència a Cantània perquè em recorda a quan jo feia música i és molt bonic escoltar-nos tots i totes en un cor junts cantant plegats.”

Giulia Rubio Díaz, 5è

“Va ser espectacular, increïble i impressionant. Una experiència que no puc explicar: milions de persones juntes cantant sense parar i sense parar de somriure.”

Gerard Grau Esteve, 5è

“La meva experiència Cantània va ser molt bonica. Nosaltres som molt afortunats perquè no tothom hi podrà anar. L’Auditori és l’escenari més bonic que he vist mai: molt gran i preciós.”

Max Liria Mimbrero, 5è

“Ha estat molt bé jugar com a cecs a educació física amb la Judit; amb l’Anna ho hem passat molt bé preparant el material i per concloure vull dir que m’ha encantat Cantània.”

Júlia Aregall Franco, 6è

“A mi al principi em costava bastant aprendre’m les cançons i no m’agradava molt la idea d’aquesta cantata. Però a mesura del temps comprenia les cançons i empatitzava amb la Sara i la seva curiositat pel món. Llavors no m’havia d’aprendre la lletra si no que me’n recordava del seu viatge i les històries que vivia amb el seu pare i que ella li ensenyava a ell.”