Acte de benvinguda

Bona tarda! Us donem la benvinguda a tots i totes al curs 2019/ 2020. Som els alumnes de 6è i aquest any som els grans de l’escola. Intentarem ser un bon model i ajudar-vos en tot el que necessiteu.

Donem la benvinguda als nens i nenes de 5è ja us queda molt poc per ser els grans de l’escola. Us desitgem bon curs i ja de pas aprofitem per dir-vos que els nens i nenes de 6è estarem encantats de ajudar-vos a adaptar-vos al cicle superior i també donar-li la benvinguda cicle superior que es una nova etapa per tots vosaltres.

Donem la benvinguda als nens i nenes de 4t, sou una classe nombrosa però que sabeu ser un equp unit. Amb la vostra tutora l’Anna Martín. Cada any entra alguna persona a la vostra classe, per això, aquest any volem donar la benvinguda al David que comença una nova etapa.

Donem la benvinguda als nens i nenes de 3r. Esperem que aprengueu molt aquest nou cicle i benvinguda Pilar a la teva nova escola i com a tutora de 3r que són uns nens molt espavilats.

Donem la benvinguda als nens i nenes de 2n! Ja no sou els petits de primaria! Esperem que us vagi bé amb la Sara i apreneu molt aquet nou curs.

Donem la benvinguda a primer, ja sou grans! Heu acabat infantil i comenceu la primària. La Francesca us ensenyarà tot el que heu d’aprendre. Us desitjo un bon curs!

Donem la benvinguda als nens i les nenes d’educació infantil B, en especial a l’Aritz, l’Ainet, l’Italo, la Gala i l’Emma que comencen P3.I a la nova mestre que es diu Bea.

Donem la benvinguda als nens i nenes de la classe d’infantil C, en especial al Miquel, la Martina, la Lua, la Lia, l’Alex, el Joan i l’Ekai, que ja deixen la llar d’infants i comencen a l’escola de grans. També, donem la benvinguda, a la nova mestra, la Bea, que segur que serà una molt bona tutora.

Benvinguda Mireia. Sabem que aquest curs no ets tutora de cap classe, però estaràs fent reforç als alumnes d’infantil. Et desitgem un bon curs!!!

Benvingut Alejandro. Gràcies per ensenyar-nos les millors cançons que ens podries haver ensenyat. També t’agraïm que ens hagis ensenyat a tocar tant bé la flauta. Intentarem gaudir molt de les classes que ens queden.

Benvinguda Anna , estem molt contents de que segueixis amb nosaltres la teva actitud tan positiva. Que bé !!!! Tornarem a fer plàstica amb tu.

Benvinguda Noemí. Hem aprés molt anglès amb tu. Esperem que aquest curs aprenguem molt més, ja que és l’últim any.

Eugènia benvinguda en aquesta escola per fer educació física. Esperem que t’ho passis molt bé amb els alumnes que et toquin.

Donem la benvinguda a l’equip directiu: l’ Alejandro , la Sara , i l’ Emi. Esperem que continueu amb les vostres idees tan genials. Sort!!!!

Benvingut Xavi, que sempre fas el que necesitem: les fotocòpies, arreglar las fonts, preparar el micròfon, etc. I tú, Gerard que sempre neteges el pati i la pista, benvingut a aquest nou curs.

Benvingudes Mercè de l’ EAP i Jara de logopèdia, gràcies per ajudar als nens i nenes que ho necessiten.

Donem la benvinguda las representants de l’AMPA al nou curs. Us volem dir que moltes gràcies perquè sempre ens ajudeu amb tot el que podeu de coses de l’escola i també per donar begudes i menjar quan celebrem algunes festes. GRÀCIES!

Benvinguts representants de l’Ajuntament Alcalde Adrià Camino i Regidora Tere Minguez. Gràcies a vosaltres podem estar en aquesta escola i podem fer moltes coses.

I per últim, donem la benvinguda a sisè, o sigui nosaltres i també a tu, Lourdes que ens acompanyes des de l’any passat. Aquest any serà l’últim per nosaltres. Esperem passar molts bons moments tots plegats.

BON CURS 2019-2020!!!

Podeu veure les fotos de l’acte AQUÍ

1. Emi

Moltes felicitats per l’acte inaugural del curs i per donar la benvinguda a tots i totes les persones que formem part de l’escola. Ha estat un acte molt seriós, en el bon sentit de la paraula, seguint un protocol i utilitzant un discurs i unes formes molt adequades, i alhora molt tendre i amorós, és preciós veure com vosaltres que sou l’alumnat penseu i dediqueu paraules d’acollida per a tots i totes. Heu estat un bon model!
    Felicitats i moltes gràcies!!!
    Emi