Una visita matemàtica!

El passat dilluns vam tenir una experiència matemàtica molt gratificant. Ens va venir a veure i a fer una classe de Mates a 4t i 5è, un crack de les Mates. Parlem del Marcos Marrero, mestre d’una escola de Tenerife, un dels grans impulsors del moviment OAOA (Altres Algoritmes per a les operacions Aritmètiques) i que porta uns quants anys impartint cursos de didàctica de les matemàtiques per tota Espanya i Latinoamèrica. I com no podia ser d’una altra manera, ha format també a totes les mestres de la nostra escola.

Després de la classe amb l’alumnat, va compartir amb el claustre la seva experiència. Ens ha felicitat per tot el que s’està fent a l’escola i ens anima a continuar amb la mateixa empenta.

Gràcies Marcos per compartir tant!