Pressupostos participatius

Hem començat el projecte “Pressupostos participatius” del poble.

El tret d’inici va ser la vinguda a l’escola de l’Adrià, l’alcalde de Castellví de Rosanes; i del Sergi, el regidor d’educació. Ens van presentar la proposta dels Pressupostos i ens van animar a participar.

Cada grup cooperatiu de la classe ha estat treballant fent dues propostes pels pressupostos i avui al matí ens hem reunit a la sala de plens de l’Ajuntament per fer una posada en comú de les propostes i que l’alcalde i l’Olga Cid, arquitecta tècnica, ens orientessin sobre les propostes.

Finalment, les acabarem d’elaborar i farem unes votacions a l’escola on tots els grups des d’I3 a 6è votaran les dues opcions que acabarem presentant.

Està sent un projecte molt motivador on ens sentim part important de l’escola i del nostre poble!