PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2020-21

Aquest article està adreçat a les famílies amb algun fill o filla que el curs vinent entren a P-3 i també a les famílies amb alumnat d’altres cursos, que pel motiu que sigui, voleu fer la preinscripció al nostre centre.

Les famílies que ja teniu la vostra criatura al centre no heu de fer res en aquests moments. Més endavant, us concretarem què heu de fer per fer la confirmació de plaça.

De moment, us podem informar que el calendari pel segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria, és el següent:

–              Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 13 a 22 de maig

–              Matrícula: 13 a 17 de juliol

En cas que s’hagués de modificar el calendari per causa de força major, les noves dates es faran públiques al web Estudiar a Catalunya i en aquesta web d’escola.

Actualment, a la web Estudiar a Catalunya, s’està actualitzant la informació, per tant, encara no trobareu especificades les novetats.

La setmana vinent, quan ja tinguem tota la informació i el calendari especificat, actualitzarem la informació.

Compartim amb vosaltres que s’estan fent molts esforços des de tots els àmbits perquè el procediment de Preinscripció i Matrícula 2020-21 es pugui realitzar amb les mesures preventives necessàries, seguint les indicacions de les autoritats sanitàries, per garantir la salut de les persones, de famílies i treballadors/es.

Per aquest motiu, es prioritzarà la presentació de sol·licituds de forma telemàtica sense haver de portar la documentació en paper al centre.

I només de manera excepcional, es presentaran les sol·licituds de forma presencial al centre, amb cita prèvia, i amb mesures de seguretat.

En el moment en què disposem de l’enllaç a la sol·licitud de preinscripció i del suport per demanar cita prèvia, us el compartirem.

Agraïm per endavant la vostra paciència i col·laboració.