PORTES OBERTES

Obrim les portes per compartir amb vosaltres el nostre dia a dia.

A les famílies que esteu interessades en venir a conèixer la nostra escola, el dimarts 6 de març a les 10 hores i el divendres 16 de març a les 17 hores, ens trobarem a la biblioteca per conversar sobre el que som i com treballem, després farem un passeig per tota l’escola.

Igualment, el dissabte el 21 d’abril es tornaran a obrir les portes, aquest dia és molt especial per nosaltres ja que totes les famílies de l’alumnat del nostre centre i l’equip de mestres passem un matí molt distès, conversant tranquil.lament, gaudint de les experiències de les criatures, i explorant alguns espais.

I la presentació de sol·licituds per la preinscripció del segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria serà del 13 al 24 d’abril. Podeu consultar les dates previstes per presentar les sol·licituds als diversos ensenyaments.