Material del Lab 0-6 a l’escola.

Durant uns dies, hem tingut l’oportunitat de disposar a l’escola d’un material molt interessant proporcionat pel Lab 0-6 de Manresa.

Aquest permet promoure l’interès per la ciència a partir de la iniciativa personal en la resolució de reptes, la presa de decisions amb intencionalitat i la vivència d’experiències positives d’aprenentatge científic.

Hem gaudit observant, manipulant, fent hipòtesis, comprovant-les… Les petites i els petits d’infantil sempre tenen coses a dir, els hi agrada raonar, qüestionar, provar… és un goig!

Aquí podreu veure algunes de les fotos d’aquesta experiència!

Equip d’Educació Infantil