Comencem les Assemblees!

Estimades famílies,

Aquesta tarda a l’hora de tutoria hem començat les assemblees de cada curs.

La nostra escola treballa per la millora de la convivència i per això planteja tot un seguit d’actuacions que tenen en compte el clima relacional del centre, promovent valors de participació, iniciativa, cooperació, responsabilitat i d’autonomia.

En aquest sentit, el centre utilitza l’assemblea d’aula com un recurs que forma part del Projecte de Convivència, ja que és una eina que fomenta l’aprenentatge  personal i social, així com la participació, l’esperit crític, la pertinença, també promou la cohesió de grup i la presa de decisions democràtiques.

Aquesta tarda les aules han estat plenes de reflexions, opinions i alguna que altra discussió. Han arribat a acords concrets que segur ajudaran a promoure en les criatures actituds democràtiques en l’escola, en la seva vida i en el futur!

Us compartim una fotografia de l’alumnat de 5è en la seva primera assemblea del curs!

Molt bon cap de setmana!!