Sortida al Museu de les Aigües de Cornellà!

El passat 20 de gener els alumnes de tercer i quart de primària vàrem anar al Museu de les Aigües (Fundació Agbar) de Cornellà on vam assistir a un taller d’experimentació per manipular i experimentar amb diferents materials el cicle de l’aigua. El taller va ser molt enriquidor i dinàmic doncs tots els alumnes van poder participar i manipular amb diferents materials entenent així el procés que estem treballant a medi natural.

1. Pau Fernandez Collado

Em batx pasar bomba vam experimentar am l’aigua i vam fer jocs vam anar en un lloc super gran i molt xuli i en aquell lloc bam jugar a 10 coses o a mes.