Cantata de Llúcies

Com cada any, el 13 de desembre fem la cantata de Llúcies a la nostra escola.

El repertori d’aquest any ha estat:

• La Pastoreta
  • En Pere Gallerí
  • La gata i el belitre
  • La Balalaika
  • Cànon de la Pau
  • Santa Llúcia de la Bisbal

Moltes gràcies per la gran acollida dels familiars que ens han acompanyat en la celebració d’aquesta gran tradició i que han participat en el repartiment dels aliments als cistells de tots els infants.

Gràcies també a les mestres de música per la seva implicació i il·lusió, a l’AFA per a col·laborar amb sucs durant l’esmorzar col·lectiu i a tots aquells que ho han fet possible un any més!!

I sobretot gràcies a l’alumnat que amb les seves veus ens han fet arribar la música tradicional catalana del dia de les Llúcies.