Berenar de Setmana Cultural 2019

El divendres 26 d’abril a les 16’30h farem un BERENAR COMPARTIT al porxo de l’entrada a l’escola.

Aquesta serà una bona manera de tancar la setmana cultural 2019, i alhora obrir el pati després dels “canvis” realitzats.

Les persones que, formeu part de la comunitat educativa o les que en vau formar part, si us ve de gust, podeu participar en el berenar, només caldrà que porteu alguna cosa per compartir amb els altres (coca, pa de pessic, fruita, pizza, bunyols, pa amb xocolata, sandwitxos, xurros…), en definitiva compartir conversa i passar una estona plegats, i gaudir del nou espai.

El divendres, en arribar trobareu unes taules col.locades al porxo d’entrada i allà podreu posar el vostre berenar.

L’alumnat de 6è de primària s’encarregarà de fer la benvinguda i donaran el tret de sortida per compartir el pica-pica i gaudir tots plegats.

Us hi esperem!