ACTE DE BENVINGUDA CURS 22-23

Una vegada més encetem el nou curs 22-23 amb alegria i agraïment a totes les persones que formen part de la nostra comunitat educativa i també a totes les que n’han format part i aquest curs no hi són. Com cada any, l’alumnat de sisè ha preparat un acte de benvinguda per a totes aquelles persones que s’han incorporat a l’escola aquest curs. Ells són el model a seguir, l’alumnat més gran de l’escola, els que tenen un vincle més gran amb el centre i dels que ens sentim molt orgullosos/es. Gràcies per fer possible que tothom es senti ben acollit/a!!