Acte de Benvinguda

Un curs més donem la benvinguda al curs escolar de la mà de l’alumnat de 6è.

Divendres al pati de l’escola vam poder gaudir d’un acte molt bonic amb representants de gairebé tota la comunitat educativa. Vam sentir paraules que parlaven de records (alumnes i mestres que ja no hi són), paraules de benvinguda (per rebre als alumnes i mestres nous), paraules d’ànims (per desitjar bon curs), paraules d’agraïment i paraules comprensives pels que no van poder estar i formen aquesta comunitat escolar.

L’alumnat de 6è va saber preparar una benvinguda molt especial amb un protocol exigent que, tot i així, va estar plena de somriures i on es va fer sentir l’escalf de tothom. Van preparar escrits que van llegir davant de tothom (tot i els nervis) i van lliurar un detallet molt maco. Va estar un acte molt emotiu! Gràcies!