🗒Portes Obertes 2021-2022

🗒Properament l’escola organitzarà unes JORNADES DE PORTES OBERTES amb l’objectiu d’informar les famílies perquè puguin escollir el centre que considerin més adequat per als seus fills i filles de cara al procés de preinscripció del curs 2021-2022 (del 15 al 24 de març). Descarregar informació

CAL CITA PRÈVIA (màxim 10 persones) Podeu apuntar-vos en el següent enllaç: Formulari

MESURES ORGANITZATIVES

Per garantir que les jornades de portes obertes en modalitat presencial es desenvolupin en condicions de seguretat sanitària, els centres educatius han d’adoptar les mesures organitzatives següents:

– Es permet la presència de les famílies en els centres educatius fora de l’horari escolar.
– La presència de famílies en els centres educatius s’ha d’organitzar en grups de fins a 10 persones, acompanyades per un màxim de tres persones del centre.
– Els centres han de programar les hores dels grups, de manera que s’eviti la presència simultània de famílies de grups diferents en els centres abans, durant i després de cada torn.
– Els centres han d’organitzar un sistema de cita prèvia per assignar torn a les famílies, de manera individual o fins a 10 persones.
– A l’entrada del centre, s’ha de prendre la temperatura a les persones visitants, i cal que es facin el rentat de mans amb gel hidroalcohòlic.
– L’ús de la mascareta és obligatori en tot moment.
– Es recomana no fer ús dels lavabos si no és imprescindible.
– El format de les visites als centres és el d’una reunió, que s’ha de fer preferentment a l’aire lliure. Si l’espai utilitzat no és a l’aire lliure, s’han de mantenir les finestres obertes. La visita dels diferents espais del centre s’ha de fer en el marc d’aquesta reunió o de manera virtual.
– Cal mantenir en tot moment una distància mínima d’1,5 metres entre les persones participants a la jornada que no pertanyin al mateix grup de convivència.
– Abans i després de cada reunió amb les famílies cal desinfectar els espais utilitzats, especialment les superfícies de contacte (cadires, taules, poms de les portes, etc.).
– No s’ha de lliurar cap documentació en paper.

Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.