Campanya de donació de sang

El proper dimarts 22 de gener de 2019 tindrà lloc a l’escola una campanya de donació de sang sota el lema “Una gota, una vida” en la que col·laboren els i les alumnes de les classes de 4t i 5è.

El banc de sang muntarà un dispositiu a la biblioteca del centre de 15 a 19 hores per a què totes aquelles persones que vulguin apropar-se a donar sang, pugui fer-ho.

Recordeu: amb una única donació de sang es poden beneficiar tres persones diferents. Animeu-vos a col·laborar.

Us esperem!
A més a més, des de la classe de 4t vam crear uns cartells per la campanya en llengua anglesa. Podeu veure el resultat aquí.