Eleccions Consell Escolar 2023

RENOVACIÓ PARCIAL DELS MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR CURS 2023-24

A partir del 30 d’octubre s’inicia el període de renovació dels Consells Escolars. Els Consells es renoven per meitats cada dos anys i hi estan representats tots els sectors que conformen la comunitat educativa: mestres, pares i mares, personal no docent i ajuntament.
Aquest curs es renoven 3 membres del sector pares i mares.
El Consell escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa en el govern dels centres escolars. És per això que us volem animar per a que hi participeu presentant-vos. Aquelles persones que estiguin interessades a formar part del Consell Escolar cal que contacteu amb la direcció.
L’escola no funciona sola i cal l’aportació de tothom per tal de tirar-la endavant. Si podem oferir extraescolars, acollida, organitzar festes, reutilització de llibres, venda de roba esportiva… és gràcies a la bona entesa entre els vostres representants i l’equip de mestres.
Aprofitem l’ocasió per animar-vos a participar en les assemblees de l’AFA.
Qui pot votar:
Pares i mares: tenen el dret de vot, per escollir els/les representants dels pares, mares otutors/es, tant el pare com la mare dels alumnes escolaritzats en el centre o, si escau, els seus tutors/es legals
Composició del Consell Escolar de l’Escola Mare de Déu de Montserrat de Castellbisbal
– Presidenta ( directora del centre)
– Secretària
– Cap d’estudis
– 6 mestres
– 5 pares/mares o tutors legals d’alumnes
– 1 representant de l’ajuntament
– 1 representant del PAS (personal d’administració i serveis)
– 1 representat de EEE
– 1 representant de l’AFA

COM POTS PARTICIPAR-HI?

– Consulta el cens electoral exposat a l’escola (del 3 al 10 de novembre).
– Presenta la teva candidatura (del 4 al 15 de novembre). Els impresos són a la secretaria de l’escola.
– Vine a votar el dia 21 de novembre. Matí (8:45-9:30)
Migdia (12:15-12:45h)
Tarda (16:15-16:45h)
– Cada elector podrà votar un nombre màxim de 2 representants en el sector pares/mares.
– Finalitzades les votacions, en sessió pública, es faran els escrutinis dels vots emesos i, posteriorment, es proclamaran els candidats electes de cada sector.
– Les meses electorals respectives resoldran qualsevol dubte i les reclamacions que puguin presentar-se.
– Poden votar tots els pares i mares, tutors i tutores dels alumnes matriculats al centre. Per poder votar s’ha de presentar el DNI, passaport, permís de conduir o targeta de residència.
TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LES ELECCIONS, CENS INCLÒS, S’EXPOSARÀ AL TAULER D’ANUNCIS