BENVINGUTS I BENVINGUDES

Benvolgudes famílies:
Tot l’equip humà de l’escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2019-20 i, en especial, a les noves famílies que s’incorporen al centre.
Tornem amb les piles ben carregades  per donar el millor als  nostres alumnes. Alegres i conscients, plegats iniciem una nova aventura que ens farà aprendre junts. A través de l’educació, el canvi és possible: nens, nenes i adults ens posem a treballar pel món que volem!
Us informem que el curs comença el proper dijous 12 de setembre.

BON ESTIU FAMÍLIES!

Ens acomiadem d’aquest curs amb molta il·lusió i empenta. Ha estat un any ple d’emocions, aventures i festes majors. Gràcies a tots i totes per fer-ho possible!
Li diem a reveure al tutor, director, amic i company Josep García Alba perquè es jubila. Gràcies per tota la bona feina que has fet durant aquests anys a l’escola. Et tenim molt present!

PRÉMER AQUÍ PER VEURE VÍDEO

ARRELS PER CRÉIXER I ALES PER VOLAR.

La nostra coordinadora de menjador Milagros Doblas ha renovat la façana de l’entrada de l’edifici d’Educació Infantil. Tots els que entreu per la plaça de l’Escola podeu gaudir d’aquesta imatge i missatge tan integrat en el nostre dia a dia. Agraïm molt la feina d’una artista molt estimada. Gràcies Milagros!

PROVA-PILOT D’EMISSIÓ DE RÀDIO A 6è

Durant aquests últims dies de curs s’està fent un treball d’emissió de ràdio a 6è. L’alumnat prepara les diferents seccions que s’han d’emetre i, posteriorment, es fa la gravació. L’objectiu és presentar el projecte de ràdio entre els/les alumnes del cicle superior a partir del curs 2019-2020 i fer emissions en directe. L’experiència està sent molt positiva entre els nens i nenes de 6è.