LA PASTISSERA I ELS FOLLETS

Aquest dimarts 15 de gener hem anat a l’auditori Els Costals del poble a veure l’espectacle La  Pastissera i els  follets. Una història molt divertida on tots els nens i nenes d’educació infantil hem gaudit  de les vivències dels follets a l’obrador de la pastisseria. La companyia Estaquirot ens ha fet riure molt.

PRÉMER AQUÍ PER VEURE 1

PRÉMER AQUÍ PER VEURE 2

CAMPANYA SOLIDÀRIA CONCERT DE LA PAU I LA SOLIDARITAT 2018

Com ja sabeu, els propers dies 17 i 18 de desembre celebrem el nostre concert de la Pau i la Solidaritat del 2018.
A l’escola estem participant en dues campanyes solidàries: Cap infant fora de joc, organitzada per l’Ajuntament de Castellbisbal, i el Tió Solidari organitzat per l’Esplai… Llegeix més»

RESULTATS ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2018

Un cop fet el recompte de votacions a les eleccions per renovar el Consell Escolar del passat dilluns dia 26 de novembre, els resultats han fet que la Núria Conchillo, la M. del Mar Medina i la Sonia Casero passin a formar part de l’esmentat òrgan.
Es… Llegeix més»