Taller Joana Raspall

Al taller de Joana Raspall duguem a terme activitats de llengua sobre el text instructiu amb multipropostes que l’alumnat pot escollir i anar fent de forma autònoma durant les dues primeres sessions, i l’última es realitza conjuntament al pati.

A totes les activitats els infants han de llegir, escoltar o escriure instruccions de tipologies diferents amb grup, en parelles o individualment.

Hi ha  diferents activitats que es porten a terme com: realitzar receptes, seguir instruccions de lateralitat (dreta i esquerra), seguir les indicacions de les imatges per construir un avió de paper i fer papiroflèxia. Escoltar als companys/es quan dicten com pintar un dibuix o com fer volar l’avió de paper. O també prestar atenció als moviments que fa el company/a quan dibuixa a la nostra esquena per fer-ho igual.