Projecte Aliances Magnet

L’Inici del Projecte

Formar part d’aquest projecte fa que la nostra escola s’enforteixi gràcies a la relació magnètica i el treball conjunt amb el nostre gran formador en Frank Sabaté  i una gran institució, CIM UPC, com el nostre partner.

En aquest vídeo es presenta el cas de l’inici de l’aliança entre la nostra escola i el CIM UPC. Aquesta aliança durarà 4 anys, i ens permetrà desenvolupar un projecte innovador basat en els processos de fabricació i creació (maker) a partir del coneixement del CIM UPC, en el marc del programa “Magnet. Aliances per a l’èxit educatiu”. http://magnet.cat/

Dins el projecte amb molta il·lusió

En el següent vídeo podeu veure la presentació del projecte que desenvolupem en aliança amb el CIM UPC i l’Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana, en el marc del programa “Magnet. Aliances per a l’èxit educatiu” impulsat per la Fundació Jaume Bofill, el Departament d’Ensenyament, la Diputació de Barcelona i l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB en col·laboració amb l’Ajuntament de Rubí.

Aquest projecte es basa en fomentar en l’alumnat una actitud curiosa, crítica i investigadora, que reafirmi la seva autonomia personal i deixi espai a la creativitat. Té el compromís de lligar el currículum amb metodologies globalitzades i cooperatives, que incloguin l’ús de les noves tecnologies, tot assegurant la igualtat d’oportunitats, l’equitat i la gestió de les emocions.