Colònies a “El Pinar”

Primer dia d’estada a la casa de colònies El Pinar.
En aquest primer dia de colònies, els alumnes de 4t, hem fet d’arqueòlegs i arqueòlogues cercant informació en el Castell d’Olèrdola.

Després de dinar a la casa, hem continuat investigant i trobant diferents restes arqueològiques.
Com la pluja ens ha visitat, hem fet jocs divertits a dins la casa esperant que els núvols marxessin.

Segon dia acabat, hem gaudit d’un dia assolejat fent diferents activitats d’aventura (orientació pel bosc, tirolina, rocòdrom i tir amb arc). I per finalitzar la nit hem mogut l’esquelet en la disco del Pinar.

Avui han arribat els alumnes de P5 i 2n a la casa de colònies.
Les nenes I els nens de 2n ja estem gaudint de les activitats a la casa de colònies! Hem passat un dia genial buscant meteorits i orientant-nos pel bosc. Ara gaudim del joc de nit i en una estoneta a moveure l’esquelet a la disco del Pinar

Els nens i nenes de P5 han rebut la visita de la bruixa, molt preocupada per que el bruixot li ha amagat el barret i el llibre de màgia. L’hauran d’ajudar a buscar…aconseguiran trobar-ho?…

2n dia de colònies per els inafants de P5 i 2n.

Els de P5 ens enviem un missatge: “Estem gaudint molt de les nostres primeres colonies”

ÀLBUM FOTOS P5           ÀLBUM FOTOS DE 2n i 4t

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *