Racons de matemàtiques a la comunitat de petites

El projecte d’escola segueix endavant, amb les adaptacions i novetats necessàries adequades a la realitat amb la que ara per ara convivim.   El nostre propòsit és donar a conèixer els racons de matemàtiques que fem a l’aula, i en aquest sentit, cada grup ha escollit una proposta matemàtica en la que explicarem  què fem i com ho fem, a tall de  tastet en representació del que es proposa a dins les aules. En aquests moments del curs ens centrem en:

• Reconèixer patrons i regularitats.

• Representar, identificar i reconèixer els nombres.

• Prendre consciència de que els nombres representen una quantitat, un ordre i una situació.

• Començar a fer ús d’estratègies de càlcul per afegir, treure, repartir i agrupar.

• Reconèixer la posició i distància que ocupen els objectes en l’espai.

• Iniciar-se en la utilització d’estratègies matemàtiques per resoldre diferents situacions.

• Verbalitzar els processos i valorar-ne els resultats.

Acompanyem aquest article del VÍDEO(cliqueu aquí) que s’ha preparat amb la finalitat d’il·lustrar l’explicació.