HIPÀTIA D’ALEXANDRIA (355-415)

Natural d’Egipte, va ser filòsofa i mestra i cap de l’escola neoplatònica grega a començaments del segle V. Va destacar especialment en el camp  de les matemàtiques i de l’astronomia

UNA IMATGE VAL MÉS QUE MIL PARAULES

Si hi ha un sentit que els éssers humans fem servir molt per damunt dels altres quatre, aquest és el sentit de la vista. De la mateixa manera, la vista és el sentit per excel·lència que ens permet començar a processar informació. L’objectiu d’aquest espai és emprar el raonament per comprendre problemes lògics de la vida quotidiana i dissenyar estratègies per trobar una resposta adequada. A partir del raonament abstracte, l’alumnat extreu les seves conclusions de les activitats proposades. En aquest taller, els alumnes de Cicle Superior, troben diferents activitats: enigmes visuals, problemes lògics i problemes matemàtics on l’alumnat pot triar de quina manera vol treballar: en parella, en petit o gran grup.