Sortides i festes escolars

school-tripRECORDEU QUE TOTES LES DATES D’AQUESTES SORTIDES SERAN CONFIRMADES VIA GOOGLE CALENDAR, CLASSROOM O APP.

SÓN DATES ORIENTATIVES I QUE PODEN CANVIAR EN BASE AL TEMPS O ALTRES IMPREVISTOS

SORTIDES, VISITES I FESTES D’ESCOLA. CURS 2023-2024

Les sortides i visites escolars són activitats que s’inclouen dintre de les actuacions per assolir els objectius del curs i per tan s’han de realitzar.

Cal que les famílies signin una autorització tant per la realització de les mateixes com per autoritzar el seu cobrament. En el cas de les famílies que tenen dificultats econòmiques es podran  fer acords de pagament dels que es farà seguiment per part de direcció .

La programació d’aquestes activitats pot quedar alterada o modificada en funció de les condicions sanitàries relacionades amb el covid-19.

Donada la situació de pandèmia actual s’organitza:

CICLE DELS PETITS

PREUS SORTIDES CURS 23-24 EI3

PREUS SORTIDES CURS 23-24 EI4

PREUS SORTIDES CURS 23-24 EI5

CICLE DELS MITJANS

PREUS SORTIDES CURS 23-24 EP1

PREUS SORTIDES CURS 23-24 EP2

PREUS SORTIDES CURS 23-24 EP3

ACTIVITAT DE PISCINA

*1r tots els dimarts (febrer-juny) curset de natació piscina H2O Canet de Mar

**2n tots els dijous (febrer-juny) curset de natació piscina H2O Canet de Mar

CICLE DELS GRANS

PREUS SORTIDES CURS 23-24 EP4

PREUS SORTIDES CURS 23-24 EP5

PREUS SORTIDES CURS 23-24 EP6

Durant el curs es fan altres sortides/activitats pel poble lligades amb el currículum dels diferents cursos o amb festivitats i/o tradicions, les sortides marcades amb * es valorarà la possibilitat de fer-les en altres formats (digitals)en funció de les condicions sanitàries:

EDUCACIÓ INFANTIL

·         Visita al mercat

·         Cantata de Nadal  desembre*

·         Baixada a les parades de Sant Jordi 23 d’abril

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

·         Cantata de Nadal desembre*

·         Visita a l’Ajuntament

·         Visita a la deixalleria

·         Rutes pel poble

·         Sortida educació vial

·         Anem al teatre

·         Activitat “dia de l’educació física al carrer”

Les sortides/activitats  es faran sempre i quan es puguin garantir les mesures de seguretat i  hi hagi les condicions epidemiològiques adients.

Acompanyants

En cas que els acompanyants  de la sortida no es pugui cobrir amb personal de l’escola caldrà disposar de monitoratge contractat,  mares i/o pares que siguin associades a l’AFA de la bossa d’acompanyants  i/o mestres jubilats voluntaris.

En els cas dels pares/mares  acompanyants es prioritzarà aquells que ja estan a la borsa des del curs passat i es renovarà l’assegurança a través de l’AFA de l’escola. Cal tenir en  compte que hauran de ser socis de l’AFA tal i com marquen les instruccions d’inici de curs

Sempre que es compti amb la col·laboració de persones externes al centre es demanarà que signin la declaració responsable COVID i que segueixen les mesures establertes en els protocols COVID.

FESTES I CELEBRACIONS : moltes d’aquestes celebracions es feien a nivell d’escola amb activitat de relació entre tot l’alumnat. Es cercaran maneres de donar continuïtat a aquestes celebracions amb el grup estable,  tenint en compte el compliment de les mesures de seguretat marcades per aquest curs.
TOTA L’ESCOLA CASTANYADA

CANTATA DE NADAL

DIA DENIP (dia de la PAU)

DIA DE LA DONA CIENTÍFICA