Tertúlies 6è: El misteri de l’habitació groga

Un dels llibres de tertúlies que s’han llegit aquest any es diu  El misteri de l’habitació groga, de Gaston Leroux. Es tracta d’una novel·la policíaca que se centra en un enigmàtic crim on una jove, Mathilde Stangerson, és atacada brutalment dins d’una habitació completament tancada per dins, sense que sembli haver cap manera per a l’agressor d’entrar o sortir.

La trama segueix les investigacions de Joseph Rouletabille, un jove i peculiar periodista de 18 anys amb una ment brillant per a la lògica i la deducció, que es presenta a l’escena del crim amb una confiança sorprenent en la seva capacitat per resoldre l’impossible. A mesura que avança la investigació, Rouletabille s’enfronta a l’escèptic inspector Frédéric Larsan, un detectiu de la policia conegut per la seva astúcia.

És un llibre que ens fa pensar en la resolució del misteri i la dificultat per trobar-la.

Us animem a llegir aquesta novel·la i a gaudir-ne com ho hem fet a l’escola!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>