La Cooperativa La Propina, ja és oficial!!!

Hola som la classe de 5èc i us volem explicar que hem muntat una cooperativa . El nom escollit per la nostra cooperativa és la Propina. Vam escollir aquest nom mitjançant una votació que es va fer en una assamblea.

Els passos que hem fet  per constituir la Cooperativa són:  Creació dels estatuts, disseny logo  i sol·licitud del nom a l’ajuntament de Granollers.

Finalment ens van donar el nom de la cooperativa la Propina, i el codi d’identificació G – 72.

Ara estem treballant en un estudi de mercat a partir dels prototips creats durant les vacances de nadal. Aviat demanarem la col·laboració de tots i totes vosaltres per saber-ne la vostra opinió abans d’entrar en la fase de producció.

Fins aviat,

5èC, les Tortugues Mediterrànies.