Concert de Nadal 2016

Ja tenim aquí les vacances de Nadal i és per això que volem celebrar, amb tots vosaltres, l’acabament d’aquest trimestre amb un concert de tots els nens i nenes de la Comunitat.
El concert de Nadal serà el dia 21 de desembre al gimnàs de l’escola. Per motius d’aforament realitzarem dos torns:

1. De 11:30 a 12:30 els cursos P3, P4, 1rA, 2nB, 3rA, 4tB, 5èA i 6èB
  2. De 15:15 a 16:30 els cursos P5, 1rB, 2nA, 3rB, 3rC, 4tA, 5èB i 6èA

Per les famílies del primer torn, obrirem les portes de l’escola cap a les 11:25 aproximadament. Els nens i nenes ja estaran asseguts al gimnàs i és per això que us demanem que els saludeu i els feliciteu un cop acabat el concert.
Per les famílies del segon torn, obrirem les portes de l’escola a les 15:20 aproximadament. Per tant demanem que aquelles famílies que acompanyen els nens i nenes a les aules, tornin a sortir de l’escola i s’esperin fins al moment de tornar-les a obrir.

Un cop acabats els dos concerts els nens i nenes aniran a les aules a recollir les seves coses i farem la sortida com sempre.
Les cançons que cantaran les han estat preparant i assajant des de l’àmbit musical. Aquí teniu el llistat:

• P3 (AB)– “Clic, clic, brilla el meu estel”
  • P4 (AB)– “Ja ve Nadal” i “Cercle Circassià”
  • P5 (AB)– “M’agrada el Nadal” i “Bon dia, dia”.
  • 1r (AB)– “L’hivern” i “Eram sam sam”, una melodia tradicional del Marroc.
  • 2n (AB)-“Ja ve l’hivern” i “Si tu vas al cel”.
  • 3r (ABC)– “El trineu” i una cançó tradicional nord-americana “El ianqui”
  • 4t (AB)– “Ai! Quin fred!” i una cançó és tradiconal de Finlàndia, “Canta amb alegria”.
  • 5è (AB)– La primera cançó serà “Calendari de tot l’any”, i la segona, un cànon que porta per títol “La Balalaica” i és tradiconal de Rússia.
  • 6è (AB)– Cantaran un popurri nadalenc i un blues, el de les galetes.

Esperem que gaudiu del concert i dels petits plaers de la vida.
No hi podeu faltar!