Benvolgudes famílies,
Us fem arribar una proposta lliure per si us ve de gust que la nostra escola participi en el Llibre Gegant de Granollers. Us detallem a continuació les instruccions de l’activitat.
Activitat fem un llibre-Llibre Gegant
L’activitat emmarcada dins de la festa l’Ascensió FEM UN LLIBRE – EL LLIBRE GEGANT que es feia a la Porxada, enguany no es podrà dur a terme durant l’Ascensió, ja que aquesta ha estat anul·lada. Tot i així, des del Casal del Mestre se’ns proposa a l’escola que convidem els nostres alumnes a la creació d’un text escrit que expliqui vivències de confinament que hagin tingut aquestes setmanes o mesos, desitjos per la tornada a la normalitat, contes relacionats amb el tema… i tots aquells temes que creieu que es puguin il.lustrar, sempre al voltant de les situacions viscudes recentment o que s’estan vivint encara. Aquests escrits no han ser més extens que la cara d’un full.
Cada un d’aquests textos serà il.lustrat pels il.lustradors que habitualment hi han participat i alumnes d’Artístic de l’Institut Celestí Bellera.
Podran participar totes les etapes, Infantil i Primària, amb l’ajuda de les famílies quan calgui.
La idea és que els alumnes enviïn l’escrit als seus mestres en format digital o paper (foto de l’escrit).
La data d’entrega dels escrits és el 29 de maig.
Us animem a participar-hi!

