Fira del Llibre aquest divendres a l’escola

feria del llibre

Us fem recordatori que aquest divendres us esperem a la Fira del Llibre a les 16:30 hores al Pati de Primària, on podreu comprar llibres a un preu simbòlic d’1 euro.

La recaptació és dona a l’escola i es destina a la compra de llibres per la mediateca.

Recordeu portar aquells llibres i/o contes que heu llegit i rellegit abans de dijous. Ells podeu deixar a les caixes que hi trobareu als vestíbuls de cada entrada.

Els alumnes de sisè ens muntaran una parada de venda de roses de Sant Jordi i de berenar per col·laborar amb el seu viatge d’intercanvi amb el País Basc.

Moltes gràcies per la vostra participació!!!