XVII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, l’objectiu de les quals és promocionar la llengua i la cultura catalanes especialment mitjançant l’edició d’enciclopèdies, llibres de consulta, diccionaris, llibres infantils i juvenils, llibres de text i obres de literatura catalana i universal.
L’alumnat de 5è de l’Estelada fa 4 cursos que participa a aquest Certamen. Tots i totes es preparan una lectura seleccionada i entre tots/es decideixen quin alumne/a ens representarà. Ha sigut la Lucía Pérez l’alumna que s’ha preparat i ha treballat molt perquè la seva veu, ritme, entonació i fluïdesa sigui escoltada i esperem que….premiada!
Et desitgem molta sort LUCÍA!!!

Divendres 26 de març ja sabem qui ha passat a la següent fase del certamen. La Lucía no ha sigut la seleccionada però el que és important és la participació i la satisfacció de fer-ho. Cal dir que ha rebut un certificat i un llibre com agraïment per la seva participació per part del centre de recursos pedagògics de Sant Celoni.
Per poder veure i escoltar tant als autors dels llibres com el jurat del certamen, aquí teniu l’enllaç.

Certamen de Lectura en Veu Alta

Gràcies a la Lucía, alumnat de 5è i a la tutora Laura per fer-ho possible.