Març lila

El mes de març és lila!

A l’escola realitzem diferents activitats per celebrar el dia internacional de la dona on es commemora la lluita de la dona per la seva participació, a peu d’igualtat amb l’home, en la societat i al seu desenvolupament com a persona.

Ja hi ha preparat el racó de lectura amb llibres coeducatius, també fem visibles autores de llibres i feines que han treballat l’alumnat.

Juntament amb “Camins per la igualtat” hem col·laborat fent un vídeo on preguntem  a “Dones referents” del nostre municipi sobre la seva vida ja que elles han viscut una època on les dones no havien aconseguit encara els drets que tenim avui. El vídeo es podrà veure el proper diumenge 13 de març a les 18h al Local Social de l’Ajuntament de Cànoves.