Jornada DEMOCRÀTICA

L’Eix Participa engloba moltes activitats que es duen a terme a l’escola, una d’elles és la participació de tot l’alumnat, famílies i comunitat educativa al projecte interdisciplinari, projecte que es dur a terme durant tot el curs.

Aquest any l’alumnat ha fet la tria de temes globals d’interès i d’aquesta tria, sortirà el nom de la classe.  Aquest projecte comú de treball relaciona diferents àrees d’aprenentatge i fomenta la recerca i l’interès per conèixer. Algunes de les festes,com és el cas del carnestoltes, gira entorn aquest eix.

Enguany, per tal de fer més partícip l’alumnat s’ha preparat una JORNADA DEMOCRÀTICA on tots els cursos i tots els nens i nenes escolliran dels temes proposats comuns, el que més els hi agrada mitjançant formulari.

Els temes que van sortir entre tots i totes:

– Les piràmides.

– Animals en perill d’extinció.

– L’univers.

– Evolució de la història.

– El cinema.

– La meteorologia.

Divendres 7 d’octubre passava tothom pel gimnàs de l’escola ha fer la votació. Després, tots junts, coneixíem el resultat.

El tema més votats ha sigut….ANIMALS EN PERILL D’EXTINCIÓ. Per tant aquest curs treballarem i coneixerem tot aquest món animal que per diferents causes poden desaparèixer.