FEM 20 ANYS!

El curs 21-22 ja s’ha acaba…i l’escola ha fet 20 anys. Durant tot el curs s’ha estat treballant el projecte interdisciplinar comú en tots els cursos. Per aquest motiu el divendres 17 vam celebrar la gran festa de cloenda dels 20 anys de l’Estelada.

Vam realitzar diferents activitats en les que va col·laborar tota la comunitat educativa; AFA, Ajuntament i Escola.

Vam començar el dia posant-li veu a l’himne de l’Estelada per part de comunitat de grans i mitjans. Aula de música i…a cantar.

També vam rebre la visita d’en Josep (l’antic director) on vam poder fer-li un petit comiat per la seva jubilació, amb la pandèmia no vam poder fer-li tots plegats. Vam sortir al pati, ens vam posar en rotllana, vam dedicar-li unes paraules i un fort aplaudiment. Es va posar molt i molt content.

La següent activitat va ser un taller de samarretes amb motiu del 20è aniversari on l’alumnat va pintar, estampar i dibuixar uns dissenys ben originals.

I…per acabar el matí, festa de l’escuma. Per comunitats van poder gaudir de l’escuma, de ballaruca i animació. Va ser molt divertit i refrescant.

Seguint amb la festa, a la tarda es va programar una activitat per tothom a la pista coberta. Ecoxocs; uns “autochoques” molt originals i ecològics.

I per acabar…el sopar de celebració on vam tocar les campanades com en cap d’any. Totes les famílies van poder gaudir d’aquest sopar i ballar fins a tard.

I la cirereta del pastís la va posar l’alumnat de 3r que van guanyar el concurs de “Gust per la Lectura”. El millor regal que una escola en el seu aniversari pot tenir.

Ahhhh…durant la setmana, concurs de xapes! Tothom va participar al concurs, la xapa guanyadora de cada classe va ser la que van lluir penjada a la samarreta.

Agraïr a tothom que va participar en l’organització, en donar idees, en la implicació i realització.

L’escola ha fet 20 anys i per molts més.