Concurs Gust per la Lectura. GUANYADORS/ES!!!

GUANYADORS/ES

Aquest curs l’alumnat de 3r hem participat en el concurs “Gust per la lectura”.

Primer, vam llegir-nos el llibre “Gri Grill i altres animalades” de la Núria Albertí. En Gri grill us explicarà la seva història, la del gos fotogènic, la del gripau que viu al pou, la de l’aranya teixidora amb la qual ensopeguen uns excursionistes, i algunes animalades més. Al llibre trobareu poesies divertides, màgiques i sorprenents. Si us agraden els animals, la música i jugar amb les paraules, us divertirà conèixer en Gri grill.

Després de llegir el llibre, l’alumnat ha fet un llibre digital anomenat “Animalons de Cànoves i Samalús”. Es tracta d’un bestiari de la fauna que podem trobar als boscos del nostre poble, així com alguns dels animals més famosos i emblemàtics de l’escola i el municipi.

Hem fet les il·lustracions del llibre amb fotografia amb escenaris de plastilina que ells i elles mateixos/es han elaborat i fotografiat. La melodia de fons ha estat escollida entre les composicions que ha realitzat l’alumnat de 3r i pel mestre de música que també ha volgut participar del projecte.

Finalment han practicat la lectura de poemes i les han gravat.
Aquí teniu el resultat. N’estem molt contents/es i satisfets/es amb la feina feta!!!!

Per veure el treball cliqueu a: …   “Animalons de Cànoves i Samalús”

Felicitar a tots/es els nens i nenes de 3r i la seva tutora que han treballat i s’han esforçat al màxim.

ENHORABONA!!!