DENIP Dia Escolar de la No Violència i la Pau

Dimecres 30 de gener del 2024 hem celebrat el dia de la Pau i la no violència a l’escola. Durant la setmana tot l’alumnat ha preparat desitjos i missatges d’una manera molt especial. En aquest dia, ens trobem tots i totes al gimnàs per fer una jornada ben bonica. Allà ens hem trobat uns vaixells plens de desitjos i missatges escrits per tot l’alumnat. Aquests vaixells navegaran  per sempre a l’oceà portant sentiments de serenor, tranquil·litat i companyerisme a les persones de tot el món.

L’alumnat més gran de l’escola ha dedicat unes paraules de PAU a tothom i hem acabat la jornada cantant cançons de PAU. Els més petits…”Som amics”, 1r i 2n canten “Un món millor”, 3r i 4t “un món més dolç” i per últim 5è i 6è “El swing de la Pau”.

Compartim moments.