CASTANYADA’23

A l’Estelada hem celebrat la Castanyada tots/es plegats i plegades.

Durant la setmana, tots els cursos han realitzat activitats relacionades amb la festa. Els més petits han anat a collir fulles per poder-li posar una faldilla a la castanyera. Els mitjans han treballat contes de castanyes i tardor… i els més grans, poemes i cançons. Però el més engrescador de la jornada ha sigut l’ajuda, l’acompanyament i el treball dels més grans als més petits a realitzar una activitat conjunta i fer la paperina per posar les castanyes. L’activitat consistia en dibuixar i pintar entre tots dos un quadre que després serviria per decorar la nostra escola. S’han acompanyat I3 amb 3r, I4 amb 4t, I5 amb 5è i 6è amb 1r i 2n.

I….ja ha arribat el dia. Al matí els grans fan activitats vàries i  els petits han anat a visitar a la Maria Castanyera i en Pepitu fora de l’escola, on han endivinat cançons amb la flauta i també han descobert fruits i animals de tardor. La Maria i en Pepito els hi han ofert fruita i han esmorzats plegats/des.

A la tarda ens ajuntem tots i totes al pati per padrins-madrines i fillols-filloles a menjar castanyes i ballar.

Les castanyeres de l’AFA ens han torrat i preparar les castanyes i ha menjar!!!!!.

Gràcies a tothom que ho fa possible cada any!!!