Gust per la lectura. Carlota Pastanaga, el Mastegaplàstic. 3r
Avui 4 de juny hem estat a Barcelona a recollir el premi com a finalistes que ens han otorgat. El premi ha sigut 300€ per gastar en llibres per la biblioteca de l’escola. Què bé!!! Ahhh!! També hem aconseguit que l’autor ens signi el llibre per l’escola. Com cada any, l’alumnat de tercer participa en […]
Gust per la lectura. Carlota Pastanaga, el Mastegaplàstic. 3r Llegeix més »





