DENIP: Dia Escolar de la No violència i la Pau’26
Avui divendres 30 de gener del 2026 hem celebrat el dia de la Pau i la no violència a l’escola. Durant la setmana, tot l’alumnat va preparar desitjos i missatges d’una manera molt especial, aquests s’enganxarien en un símbol fet de paper de la Pau. Després del pati, ens hem trobat tots i totes al […]
DENIP: Dia Escolar de la No violència i la Pau’26 Llegeix més »











