Jornada de l’aturada cardíaca

El divendres 16 d’Octubre és el Dia Europeu de la Conscienciació de l’Aturada Cardíaca, i la nostra escola participarà en una Jornada Escolar que es realitza a totes les escoles del Baix Montseny amb l’objectiu d’iniciar els alumnes en la primera actuació davant una víctima en una situació que requereix reanimació cardiopulmonar.

Per  a la nostra escola aquest és un dia especial i el celebrem prenent consciència de com actuar davant d’una emergència.

Els alumnes d’infantil es centren en el número d’emergències 112.

Cicle inicial treballa el número d’emergències 112 i s’ho après a través d’una coreografia i una cançó.

Cicle Mig es prepara, a través de converses telefòniques fictícies, la informació rellevant que cal donar quan es despenja el telèfon d’emergències.

Cicle Superior, a través del role-playing simula una situació d’emergència:

1. Davant d’una situació de perill (caiguda d’una persona gran, ennuegament, inconsciència, …)